Uw vragen beantwoord

  • “Hoe kan ik bestanden comprimeren?”
  • “Met welk programma moet ik een PSD-bestand openen?”
  • “Hoe krijg ik automatisch een handtekening onderaan mijn e-mail?”

1 Telefoontje, e-mail of e-ticket naar De Beurs ICT en u weet het. Dit soort vragen zijn voor ons gesneden koek en kunnen we vrijwel direct beantwoorden. Met onbeperkt support kunnen u, en uw medewerkers, altijd een vraag bij ons neerleggen. Of dit nu gaat over een instelling in Windows of Office, of er werkt iets niet naar behoren, wij staan voor u klaar.

Remote control
Als we er telefonisch niet uitkomen is het wel zo prettig als er iemand mee kan kijken naar het scherm. Dan zien we precies wat er aan de hand is en dat praat een stuk makkelijker. Met remote control is dit een fluitje van een cent. Wij nemen uw computerscherm vanaf afstand over en kijken als het ware naar uw scherm. U laat ons zien wat er aan de hand is en wij lossen het op, zodat u zo snel mogelijk weer aan het werk kunt. Zo is het net of u een lokale systeembeheerder in dienst heeft, alleen betaalt u slechts een fractie van de kosten.

Binnen 4 uur reactie
Wanneer u contact opneemt via telefoon, e-mail of het ticketsysteem proberen wij altijd direct te reageren. Wanneer dit niet lukt nemen wij altijd zo snel mogelijk contact op, of in ieder geval binnen 4 uur.

Geen extra kosten
Voor onbeperkt support betaalt u geen extra kosten. Dit is inbegrepen bij uw vaste maandtarief.